מנהל עסקים תואר שני

ממנהל עסקים

MBA ורשתות חברתיות

MBA ורשתות חברתיות



MBA מועמדים שיש להם פחות מהיסטוריות אינטרנט מדהימה או חולקים שם עם אדם שהורשע בעבר - צריכים לדעת כי צוותי הקבלה לבתי הספר למנהל עסקים צופים, ומחיפושים אחרי פרופילים ברשתות חברתיות.

רשתות חברתיות הינם אזור חדש של ביקורת בו עושים שימוש נציגי הקבלה בבתי הספר למנהל עסקים רבים.

למעשה, שנם כבר חברות אשר מציעות "ביקורת מדיה חברתית" אשר מכינות עבור המועמדים עמודים לתוצאות החיפוש של גוגל | Google ו Facebook אשר נצפים ע"י צוותי הקבלה.

דן באואר, דירקטור בחברת ייעוץ ל-MBA, אומר שהוא הגיע לרעיון של שירות זה בקיץ האחרון, לאחר ביקור עם פקידי הקבלה בכמה בבתי ספר מובילים למנהל עסקיים.

"הבנו כי קיימת מגמה גוברת בקרב בתי הספר ללכת מעבר לקריאת האפליקישן בבקשה שהגיש מועמד, גם לחקור את הפרופיל החברתי של המועמד התקשורת", אומר באואר.

 "צוות הקבלה רוצה לראות איך MBAs בעתיד מציגים את עצמם ב Facebook, LinkedIn, Twitter ו."

באואר והיועצים שלו התחילו לשאול את הלקוחות שלהם האם הם מעדכנים את הפרופיל שלהם ברשתות חברתיות. "התגובה היתה כמעט אוניברסלי:" אני באמת לא בטוח, היתה התשובה. 

"זה לא רק מה שכתוב על המועמדים, אלא גם מה שכבר פורסם עליהם - או על אחרים בעלי אותו שם - זה יכול לסכן את סיכוייהם להתקבל לתואר שני במנהל עסקים."


בית הספר למנהל עסקים ברווארד, באמצעות דובר, אישרה כי הוא עורך כעת חיפושים באינטרנט על המועמדים. 

עם זאת, בתי ספר למנהל עסקים שלא עושים כן אומרים כי הם צפויים לעשות כן, אם משהו נראה לא בסדר בבקשה רשמית של המועמד.

"אנחנו לא מחפשים באופן שיטתי אחר מועמדים ב- גוגל או פייסבוק", אומרת ליסה Beisser, מנהל ושותף בכיר במחלקת הקבלה לתואר שני בקינן-Flagler צפון קרוליינה - בית הספר למנהל עסקים. 

"אבל אם משהו מוזר עולה במאמר של המבקש, נבדוק דף פייסבוק."


החברה, שיקגו מבוססי Exchange MBA, 


לכתבה המקורית




נתונים נוספים